الأربعاء، 18 مارس 2020

قصه شر فتاه

دكتور نفسي بعد مااتوفي لاقوا شرايط فديو شغلوا واحد من ضمنهم كان اخر فديو اتسجل لانه كان بتاريخ يوم واحد بالظبط من وفاه الدكتور ويبدا الفديو المريض بيحكي....
من ست شهور يادكتور نقلت في بيت جديد كان كبير وجميل وسعره كان رمزي مس بس رخيص والمنطقه كمان كانت فاضيه وهاديه زي ماكنت عاوز طبعا نقلت فيه وللاسف مهتمتش ساعتها بان البيت رخيص بالشكل ده قولت فرصه وجت عندي استغلها المهم اول ليا في البيت كنت نايم وفجاه صحيت علي صوت جاي من المطبخ جريت اشوف في اي ملقتش اي حاجه قولت لنفسي بتخيل من تعب السفر نمت..صحيت من النوم متاخر ومسمعتش صوت المنبه مع ان دي مش عادتي نزلت اجري عشان الشغل..رجعت البيت بعد يوم متعب وفجاه النور قطع..اوف ياربي من اولها كدا
-ياهاني..ياهاني...فضلت اتلفت حواليا مع ان الدنيا ضلمه علي الصوت اللي بيناديني ...
-مين..مين هناك...وازاي دخلت هنا؟!...
النور رجع تاني ولاقيت مكتوب علي الحيطه بالدم لم حاجتك وامشي من هنا ده مش مكانك ده بيتي وممضي قي الاخر خالص سهر...
وفي رجلين علي الارض مطبعه دم جايه من الحمام اللي بابه مقفول من الصدمه اتجمدت مكاني معرفتش اتصرف واذا بباب الحمام يتفتح علي مشهد مش هنساه في حياتي المفروض بني ادمه ومن ملامحها باين انها كانت جميله اوي بس دلوقتي حقيقي مش هقدر اوصف كميه الرعب عماله تقرب ببطئ وانا متجمد في مكاني مش عارف اتحرك مش عارف اعمل حاجه وفجاه لاقيتها في وشي من الخضه اتقلبت علي الارض وقالتلي مش انا قولتلك تمشي ياهاني ده بيتي انا سهر !!!.....
-ها واي حصل بعدها يابني؟!
مش فاكر حاجه بعدها يادكتور ممكن حضرتك تسألها هي واقف وراك دلوقتي...
تيشششششش تعطل الفديو
اذا اردت الاستماع للقصه اضغط هنا



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

فيلا شيكوريل

تروي الممثله يسرا عن حكايتها مع فيلا أبو عوف المسكونه بالعفاريت وهي إنها في ليله من الليالي كانت معزومه في فيلا صاحبتها مها أبو عوف وبعد ما...

Popular Posts