السبت، 30 مايو 2020

دي ظروف

جلسه مع دكتوره نفسيه...

-حبيتها؟؟
-حبيتها اي بس ده أنا عشقتها...
-اومال ليه قتلتها؟؟
-أنا مش قتلتها بس منها لله الظروف اللي فرقتنا عن بعض!!
-ممكن أعرف اي الظروف دي؟..
-والله يادكتوره أنا شخصيا معرفش اي الظروف دي!!
-ازاي؟؟!!
-معرفش..
-طب هي سابتك من غير سبب؟
-لا بس مش عارف..
-هو اي اللي حصل بالظبط ؟ احكيلي وانا بسمعك...
-بصي يادكتوره هي اختفت فجاه وروحت وقدمت محضر وعدت أيم ومفيش اي اثر ليها ولا حد يعرف عنها اي حاجه وصحيت في يوم من كابوس كانت بتقولي ابعد عني ابعد عني عشان مش أقتلك!!! 
وهي بتقولي ابعد عني دي ظروف...وجاتلي تاني مره تانيه تقولي أنا أسفه بس دي ظروف قولتلها طب أنتي فين ؟
قالتلي معرفش بس هم طمنوني وقالولي هيجبوك معايا يوم عيد جوازنا قولت هما مين.ز قاتلي لازم امشي حالا!! ودي كانت اخر مره أشوفها....
-طب عرفت هما مين؟
-لا مش قالتلي بس احنا عيد جوازنا يوم 8 إبريل مستنيه بفارغ الصبر عشان أعرف هما مين وهي فين واي الظروف دي...
الجلسه دي بتاريخ 25 يناير 2019 والنهارده 8 إبريل 2019 نزل بر في الجريده بوفاه شخص بإسم عماد حلمي في حادثه عربيه الغريب إن العربيه كان سليمه مفيهاش خدش بس هو اللي مكنش سليم ومتدغدغ مليون حته!!!
إذا أردت الإستماع إلي القصه اضغط هنا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

فيلا شيكوريل

تروي الممثله يسرا عن حكايتها مع فيلا أبو عوف المسكونه بالعفاريت وهي إنها في ليله من الليالي كانت معزومه في فيلا صاحبتها مها أبو عوف وبعد ما...

Popular Posts