السبت، 30 مايو 2020

صاحبه السلم

زمن كان في واحد الكل بيقول عليه مجنون أصلوا كان بيبني سلم ....اه سلم سلم من غير بيت وكل ما كنت أقول هسأله عن السبب الكل يقولي لا ده محنون هيجننك زيه وبتاع مرت السنين ولاقيته قاعد علي الأرض كدا قريب من السلم اللي بناه زمان فقربت منه...
-ذيك ياعم ربيع...
-اتفضل يابني...
-أنا كنت عاوز اسألك سؤال لو مفيهاش احراج...
-هي اللي طلبت مني ياابني!!!
-هي مين اعم ربيع؟؟
-صاحبه البيت اللي كان هنا زمان من سنين وقالتلي هيجي يوم وهيتجرأ واحد ويسألني ليه بنيت السلم ده وساعتها هي هتنزل من علي السلم ده وهتسيبني في حالي وتروحلوا....
أنا اتخضيت بس رجع قولت ده راجل مخبول أنا الغلطان إني سمعتوا بس...اي ده في واحده نازله من علي السلم!!!
من ساعتها وهي معايا وقالتلي إني لو قولت لحد علي حكاتي هتسيبني وتروحلوا..يعني هي جاتلك دلوقتي يالي بترأ القصه!!!!
إذا أردت الإستماع إلي القصه اضغط هنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

فيلا شيكوريل

تروي الممثله يسرا عن حكايتها مع فيلا أبو عوف المسكونه بالعفاريت وهي إنها في ليله من الليالي كانت معزومه في فيلا صاحبتها مها أبو عوف وبعد ما...

Popular Posts